In the closet.

Skrivet 2013-03-12 Klockan 12:00:00

"Jag har hört att du är lesbisk?" 
När exet skannar av senaste flödet av skvaller är det förbannat svårt att inte spinna vidare på rykten. Så, jag är tydligen lesbisk nu. Jag menar, med tanke på vilken jävla bitterfitta jag är numera så kan det knappast spela någon roll. Har jag inget intresse av att träffa någon kan ju den personen jag inte är intresserad av att träffa vara både kvinna, man eller båda delar. Det blir ju inte mer action ändå, tänker jag. 

Fast lesbisk eller ej, den här garderoben jag verkar ha suttit i ett tag är jävligt bekväm ändå. Här inne slipper jag beblanda mig med kärlek och relationer helt och hållet. Så jag stänger nog fan dörren och är bitterfitta ett tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!