Med vänliga hälsningar Påven.

Skrivet 2013-03-14 Klockan 14:32:16

Tjenare! Här har ni en skruttig gammal man nära döden med en lagom skev världsbild och ett stort hat mot homosexuella. Jag anser att AIDS är ett resultat av homosexuellas pakt med djävulen och jag älskar småbarn, helst pojkar under 10. Missförstå mig inte, jag är ingen bög, men även en man som jag har ju sina behov. 

Jag är utvald av Gud, men trots detta vill jag ändå att även ni lägger en liten röst på mig, mest för demokratins skull så att säga. Jag har flera års erfarenhet av vilseledande skitsnack och idioti och jag klär förbaskat bra i klänning! Jag är inte mycket till en hattmänniska egentligen, men då håret för länge sedan föll av kan jag tänka mig att bära en ändå, jag är en mycket flexibel man trots allt. Att jag är flexibel är också en fördel i yrket jag söker hos er, då jag utan några problem kan ställa om och säga emot mig själv om Gud skulle få en snedfylla och säga konstiga saker som inte kommit fram under de andra tusen åren. 

Jag har bra kontakt med människor, speciellt de som tror på tomten och Björnes Magasin. Mina vänner skulle nog beskriva mig som en mycket förvirrad gammal man med ett stort engagemang i att utrota allt sunt förnuft i världen. Dessutom säger de att jag är ganska trevlig, så länge man inte är bög, kvinna eller förespråkar kondomer. 

Jag ser fram emot en intervju! 
Mvh Påven. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!