Kort icke vetenskapligt inlägg

Skrivet 2013-03-21 Klockan 19:44:00

Som vanligt har jag inte gjort någon sådär väldigt vetenskaplig undersökning i ämnet, det är väl lika bra att säga det från början. Hela min teori bygger mest på lite mer än två års erfarenhet. Och ja, det förstår ju jag också att det krävs lite mer än så för att göra stordåd, som att lösa gåtan om cancer eller storleken på rymden. Så jag får väl reservera mig för eventuella faktafel, så att säga.

Vetenskapligt eller ej. Jag har en jävligt stark känsla av att frågorna kring självmordsstatistiken har sina svar i världens callcenter.

Det var bara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!