Fjollträsk, vi möts igen.

Skrivet 2013-03-15 Klockan 21:30:59

Jag lider av en störning, en väldigt allvarlig sådan. Den kallas oftast för "typisk brud", själv föredrar jag "Helt jävla världelös packare". Då jag lyckats med konsten att bli av med en hel resväska på en båt förra året äger jag inget annat än en liten ryggsäck och några överdimensionerade handväskor. Så mamma kom och droppade av en resväska till mig idag, en jag lovat att inte tappa bort. 

Jag ska vara borta fyra dagar, varav en dag kommer gå åt till mjukiskläder och bakfylla och de andra två till lämpliga  saker man kan ta på sig när man går upp snortidigt för att gå till skolan. Så tekniskt sett behöver jag max tre ombyten. Men mamma tog liksom med sig den stora resväskan.. och ja, ni förstår ju problemet.



Kommentarer
Postat av: DANIELA

Skrivet 2013-04-03 Klockan 00:01:15
Hahaha, alltid samma problem med den jädra packningen!

URL: http://danies.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!