De små sakerna, vet ni.

Skrivet 2013-03-27 Klockan 14:50:36

Idag skulle jag kunna vara arg på det mesta. Jag skulle kunna vara arg på Blondinbella för det HÄR, på företag som beteer sig som kioskmongon, på det faktum att jag glömde fylla på mitt tågkort igår så jag måste trycka onödig bussbiljett om jag inte känner för att gå till stationen, för att jag inte städad, på religiösa människor som envist försöker övertyga mig om att de har rätt och att jag är en idiot som samverkar med satan, och på triss som aldrig vill ge mig miljonvisten. 

Men de hade extrapris på lax, avokado och brieost. Så jag känner att det är ganska lugnt ändå. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!