Somliga saker vore lättare att förklara om jag var man.

Skrivet 2013-01-09 Klockan 00:10:22

Min vänsterarm gör ont. Ont som fan helt ärligt. Och ja, jag låter jävligt gnällig, jag vet det. Jag har en kropp som alltid gör ont någonstans. Men magen kan jag förklara, det är magkatarr en tredjedel av gångerna, de andra gångerna är det mensvärk eller att jag ätit mjölkprodukter. Det köper jag. Lederna gör ont för att jag har reumatism i släkten och de lever sitt egna liv som tant Asta 97 då och då. Det köper jag också, fullständigt. 

Men min arm alltså. Det spänner som om jag varit på gymmet i flera dagar alternativt tagit stelkramps-sprutan. Och visst musarm i alla ära, men jag är för fan högerhänt i det läget! 

Om jag hade varit en man, om jag hade haft en penis, och jag gillade främlingsrunken, då hade allt det här haft en lågisk förklaring. Men nu är jag ju trots allt inte det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!