Jag hade nog valt kebaben ändå.

Skrivet 2013-01-19 Klockan 21:18:00

"Jag har inga kondomer, så det är lika bra", sade jag och beställde en kebab. Klockan fem imorse, någonstans i Malmö. Det var dags att kasta in handduken. 

Det är lördag. Jag har stukat foten, mitt hår luktar rom och cola, gårdagens skrattattacker gör sig påminda med jämna mellanrum. Jag är fruktansvärt trött på taxibilar, jag har utvecklat ett hat mot hala hotellgolv och jag kommer nog aldrig våga visa mig på samma pizzeria igen. Imorgon är det jobb igen. Och för första gången på länge, kan jag säga att det var värt det.

Malmö levererade igår. Tack!   


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!