Hur man förlorar en dator på bästa sätt.

Skrivet 2013-01-28 Klockan 13:04:50

Sätt dig på ett tåg förslagsvis ett som går från Stockholm till Malmö. Skit i att plocka upp datorn och göra något vettigt. Sätt dig istället i bisstron, gärna ensam så att du kan agera pratsam främling mot andra. Beställ öl, några stycken sådär. 

Börja sedan prata lite lagom obehagligt med människor i din omgivning. Prata framför allt väldigt mycket med rappare med konstiga namn. Drick mer öl. Drick inte så du blir full, ingen orkar vara full på ett tåg. Drick bara så pass lagom mycket att du måste gå och kissa precis HELA TIDEN. 

När du går på toaletten lämnar du alla dina saker hos dina musikaliskt värdelösa kompisar i vagn 6. Fortsätt där efter att jobba på er tillfälliga relation tills det är dags att gå av tåget i till exemepl Lund. Kolla absolut inte så att du har precis allting med dig. Det gör du dagen efter istället. Och som magi är nu din gamla dator borta och det är fritt fram att spendera tusenlappar på en ny. Busenkelt. 

Jag säger inte att jag har någon erfarenhet i ämnet, eller att just det här hände just mig i fredags. Men jag kan säga att min nya dator är jävligt cool, så kan jag säga. 


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Skrivet 2013-01-29 Klockan 11:16:59
Oj,Oj..snacka om ångest!
Tur att det inte hände dig då! ;)

URL: http://grimgoth.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!