Med sorg i hjärtat.

Skrivet 2013-02-12 Klockan 23:01:20

Alla minnen. All kärlek. Allt stöd jag gett dig när alla andra varit emot dig. Alla tårar jag fält tillsammans med dig. Alla skratt jag delat med dig. Alla orgasmer jag fått när jag hört din röst. Vi delar så många år och så många minnen. Du var min andra stora kärlek. Du var mannen jag skulle gifta mig med. Du var den som fick mig att inse att riktiga män är bättre än små hormonstinna pojkar. Jag älskade dig. Så det är med ett tugnt hjärta, och stor sorg som jag måste säga det här. Men jag kan inte längre blunda för dina misstag, jag kan inte längre förneka att vi inte delar samma liv längre. Jag har sett ditt svek, allting finns på film. Joacim Cans, jag gör slut. Jag såg det här: 




Kommentarer
Postat av: M

Skrivet 2013-02-13 Klockan 09:16:09
Kunde inte sagt det bättre själv!

URL: http://fknpeople.blogg.se/

Postat av: Seance

Skrivet 2013-02-18 Klockan 01:12:10
Det är inte kul att göra slut med band och artister man vuxit upp med.

Jag har gjort slut med:
Queensryche p.g.a all dynga de släppt efter Empire
The Haunted när de slutade vara ett Thrash band efter Revolver.

Snart kan det bli slut med Metallica och Iron Maiden ingen av dessa har gjort ett helgjutet album på 20 år

URL: http://seance.blogg.se/

Postat av: RockyRoute

Skrivet 2013-02-20 Klockan 13:17:15
Haha, jag kan faktiskt inte mer än att hålla med dig om det där.. det är pinsamt kasst alltså..

URL: http://RockyRoute.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!