Det är faktiskt deras fel.

Skrivet 2013-02-24 Klockan 23:56:00

Om jag ser Oscarsgalan ikväll? Nej.
Om jag skulle vilja se Oscarsgalan ikväll? Ja.
 
Jag har ingen TV, okej? Det är faktiskt trendigt nu. Det finns hur många som helst i Sverige som liksom bara har kastat ut sin TV och gett fan i allt vad melodifestivaler och dokusåpor heter. Och skulle man vilja se på någonting, så förlitar man sig på den nya trenden - streaming.

Men finns det någon live-stream från Oscarsgalan? Nej.
Kommer de ens lägga upp någon i efterhand? Nej.

Så skyll inte på mig om jag inte hänger med i snacket imorgon.
Skyll på cybervärlden och streaming-gudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!