Nattugglejävel

Skrivet 2013-04-10 Klockan 00:29:00

Nackdelen med att sova som en Gud ena natten är att det är totalt jävla omöjligt att sova nästa. Story of my life, som kidsen säger. 

Annars då? Jovars! Jag äter godis (vilket förklarar varför jag inte kan sova kanske) och sippar på en folköl då det visat sig vara bajs i grannkommunens vatten och jag, ja, jag vill ju inte riskera något så att säga. Lär väl fila vidare lite på intervjuerna och göra lite mer research inför slutprojektet innan jag däckar framför en halvdålig film som jag redan sett ohälsosamt många gånger. 

Det var bara det. Nu vet ni att jag lever i alla fall.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!