I de dummaste vatten...

Skrivet 2013-04-10 Klockan 00:56:11

Den här mannen alltså. Källan till all tragikomik i världen just nu. Jag vet att många skrattar åt honom, och inte för att han verkar vara en fruktansvärt korkad människa och är i behov av en ny frisyr, utan för att många inte tar hans krigsförklaringar på allvar. Jag förstår att det kan vara svårt att ta en sådan person på allvar, verkligen. "Hur tänkte han här?" "Missade han historialektionerna?" och alla dessa Memes som surrar runt på sociala medier. I've seen it, så att säga. Men helt jävla allvarligt? Jag tycker världen borde ta den här mannen på allvar ändå. Han KAN faktiskt lyckas med något förödande. Han KAN faktiskt överraska er. 

Jag menar, förra året lyckades han ju faktiskt hooka en fru. Killen är full av obehagliga överraskningar.. 


Bild: http://www.svd.se/nyheter/utrikes/kim-jong-un-har-gift-sig_7371480.svd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!