Lite som en snabbis på flygtoaletten.

Skrivet 2012-11-29 Klockan 23:44:44

Jag erkänner. Jag är den där jobbiga jäveln som läser igenom papperna fem minuter innan lektion och ändå sätter alla rätt på provet (nåja, förutom matte och historia då, men det finns miniräknare och google nuförtiden). Jag är den där obildade snorungen som alltid lyckas komma undan med lite stressplugg och ordbajsande - jag erkänner. Jag säger inte att det är något jag är stolt över, men det är däremot en jävla fördel när man sitter med en icke påbörjad skoluppgift 40 minuter innan deadline. Det får jag ju medge. Och får jag som jag vill blir jag inte halshuggen av kursledaren den här gången heller.

Helt smärtfritt är det ju inte alltid, och omständigheterna är kanske inte alltid de bästa heller, men resultatet tycks bli det samma oavsett om det tar fem minuter eller tre timmar. Lite som en snabbis på flygtoaletten kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!