Det jag inte gör idag slipper jag göra om imorgon.

Skrivet 2012-11-30 Klockan 12:25:47

Hur många koppar te kan man hälla i sig innan man håller på att kissa på sig på riktigt? Tre. Hur många koppar te kan man hälla i sig enbart för att man är för trött för att gå på toa? Fyra. 

Grabben är på väg hem från jobbet och jag sitter mest här och gör så lite som möjligt under så lång tid som möjligt. Det har blivit lite av min specialitet de senaste dagarna kan man säga. Men som den ansvarstagande och vuxna människan jag är, tänkte jag faktiskt spendera kvällen i min egen lägenhet och möblera och pynta lite, i klassisk svenne-style såhär inför advent. Om jag inte blir hungrig vill säga, då åker jag hem till föräldrarna och snyltar på mammas mat medan det andra får vänta till imorgon. Mat är ju trots allt alltid prio ett. 


 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!