Kan man ge sin uppväxt skulden för ens frisyr?

Skrivet 2012-12-04 Klockan 11:54:53

"Skam den som ger sig!" Det sade alltid min mamma när jag växte upp. Och nog fan har det fastnat. Nog är jag envisare än de flesta och har jag gett mig fan på något så ser jag till att det blir som jag vill. Men ingen regel utan undantag sägs det. Och jag undrar om mina dreads inte är ett sådant. För jag menar, om valet står mellan att inte ge mig och se till att göra ett helt hår av dreads (trots att jag uppenbarligen inte har en jävla aning om va jag håller på med längre och tydligen förlorade min fingerfärdighet någonstans i samma veva som SD kom in i riksdagen), eller  ge upp och låta någon som kan göra det ordentligt ta över - då undrar jag lite hur min mamma skulle ha ställt sig till situationen. 

Men det är klart, frågar man mamma ska jag nog inte ha dreads alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!