Jag vs. Sängen 1-1

Skrivet 2012-12-03 Klockan 10:59:15

Jag vill inte skryta eller så, men i helgen möblerade jag om min lägenhet. Antal timmer det tog: 4. Antal ryggskador jag drog på mig: 1 - hela jävla ryggen. Eventuella skador på golvet skyller jag fan på sängen. Den jäveln ville inte sammarbeta över huvudtaget. Vad fan är det för fel med att kunna knuffa runt möblerna? Är det otrendigt nu eller? Måste man verkligen ligga på golvet i en ställning som påminner om modetidningarnas mest apliknande uppslag och SLÄPA sängjäveln över golvet? Det kan fan inte vara rimligt. 

Jaja, jag ska inte gnälla. Jag slipper i alla fall ha kläderna i flyttlådor nu.

 
 


Kommentarer
Postat av: RockyRoute

Skrivet 2012-12-03 Klockan 19:53:19
Fett rum du har!!

Svar: Man tackar!
Sophie Leifsdotter


URL: http://RockyRoute.blogg.se

Postat av: Sofie

Skrivet 2012-12-19 Klockan 01:44:11
Verkligen fett rum du har! Var köpte du byrån? :)

Svar: Byrån är specialdesignad och kommer ifrån "unkissed"! Fler möbler hittar du här: http://www.facebook.com/unkissed
Sophie Leifsdotter


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!