Era ytliga jävlar va!

Skrivet 2012-12-17 Klockan 14:21:13

Förut när jag bloggade var jag mycket duktigare på att lägga upp bilder, oftast på mig själv. Det är liksom min blogg så det känns väl ganska logiskt då va? Givetvis är det ju kul att höra att man är snygg och sådär, lite attentionwhore är man ju, det är klart. Men så någonstans när jag började om på ny kula insåg jag att jag inte orkade ta 24 nya bilder om dagen. Dels för att jag insåg att det tar jävligt lång tid att tömma datorn när det väl ska göras och dels för att jag är en lazy motherfucker och inte orkar se vettig ut längre. Sen känns det väl inte som att kopplingen mellan inläggen och bilder på mitt nylle är sådär klockrena längre, det kan jag ju medge. 

Men nog om det. Mina läsare är långt ifrån lika många som de var back then, och jag tänkte ju givetvis direkt på om det hade något med bristen på bilder att göra. Inte det att jag skulle kalla mig själv för något vackert att titta på, men man kan ju kolla på människor för att skratta åt dem också. Så, i den här bloggen har det ju då av tidigare nämnda anledningar inte blivit några bilder på mig, och läsarntalet har som förklarat sjunkit i jämförelse. Så, jag antar att problemet är löst. Inte för att ni läser det här ändå era ytliga jävlar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!