Det är sådant här som gör puberteten svår att ta sig igenom.

Skrivet 2012-12-05 Klockan 10:53:00

Jag vet, jag vet... man ska inte generalisera och döma någon efter deras kön. Ta era genus-debatter och gå någon annanstans. JAG VET. Men helt ärligt, om vi är lite insiktsfulla och lite verklighetsförankrade. Bara pyttelite. Visst är det inte direkt så att kvinnor är kända för att vara sjukt bra på att ta beslut gällande vissa saker? Så som vilka skor man ska ha på sig, om man ska ha klänning eller jeans, utsläppt eller nedsläppt hår, brun eller vit ögonskugga, rött eller rosa läppstift. Sådant där, viktigt ni vet. Vi är faktiskt, om vi nu återigen ska vara lite realistiska och tillåta oss att generalisera en smula, helt jävla värdelösa på att ta beslut. 

Så hur i helvete tänkte de när de gjorde tamponger med olika papper på?! 


Kommentarer
Postat av: M

Skrivet 2012-12-05 Klockan 11:58:13
Den beslutsångesten..

Svar: Jag menar det! Ska man liksom trösta sig med de finaste i början eller fira med dem i slutet? Helt omöjligt att hitta ett fungerande system..
Sophie Leifsdotter


URL: http://fknpeople.blogg.se/

Postat av: M

Skrivet 2012-12-06 Klockan 12:33:48
Precis! Inte lätt att vara tjej alltid nej.

URL: http://fknpeople.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!